för mycket babbel om uppdateringen och årets första bräna axel



FÖrlåt för dååålig uppdatering.. Omg, jag förbannar folk som skriver såhär. Näe. Men ändå. Låter ju knas. HEELKNAS. Jag har varit för hög på socker och ätit för mycket knasigheter i helgen. Köket håller fortfarande på att bli till nytt + att det har varit någon form av öppet hus här då grannarna klampat in! SÖÖTT! Massvis med bilder, men de orkar jag inte dra in på min lilla dator. NÄ! Men imorgon kanske? Åh. Skönt med ledighet fram till tisdag. WIIHUU. Förresten så har jag blivit bränd. FINT! Jag är ju så likblekt så det finns ju inte.. LOVELY. Men det har ju sin charm. GRILLNING står på schemat och jag har hjälpt till.. Lite granna iaf. Hoppas ni får en fin påskafton! Som jag tror är idag..? HÖHÖH. PÖÖSSS-


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0