skriva av sig



Hallå knasbollar! Sorry for the dåliga uppdatering in denna blah blah blogg. Ligger just nu och är lite förbannad på mig själv som updaterar här ist för att fortsätta med matten (känn er prioriterade). Jag ligger efter i ungefär alla ämnen och jag får panik över det. Såklart ska jag fortsätta att klaga och inte få något gjort, jag är ju sådan! Blä.

I måndags åkte jag iväg hem till TOMMY und Henrik - kollade på Himlen är oskyldigt blå (jisses vad bra). Kunde såklart inte somna som jag skulle den natten. Hello 3timmars sömn, och hej hej hej - kaffet var slut.  Elins hjärta krossades. Hem och sova hela dagen blev det där ja.
Imorgon = omprov i matten. Fredag = Inlämning av ett arbete i livsmedelskunskapen SOM JAG ICKE BÖRJAT MED. Känner änna pressen som ökar och ökar och gör mig galen.
MEN NU MÅSTE JAG FORTSÄTTA ATT PLUGGA!

Note to myself: Tänk på agrissionsproblemen och det dåliga tålamodet innan det händer knasiga saker!

KRAM

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0