Fredag, sportlov och snökaos.



Skev....
Jag misstänker nageltrång i högra stortån. JUST SO YOU KNOW. Någon som har haft det tidigare..? Ska man gå till läkaren direkt eller? Usch. Jag hatar att vara hos läkaren. Jag fick höra läskiga berättelser om att en del fick dra av hela nageln pga nageltrång. JISSES. Jag hoppas jag har fel..

Jag blev godkänd på provet i livsmedelskunskapen idag. Trots att jag inte pluggade. GOOD. Fast egentligen var det väl ett läxförhör men.. UHUHU. Men jag ska åt VGt.

Kommentarer
Postat av: josse

hehe hemkunskap är väl inte det roligaste men bara man blir godkänd :3

2011-02-11 @ 19:37:50
URL: http://kaulitzgalen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis systeryster!

2011-02-12 @ 10:24:54
Postat av: Anonym

Det är nästan sant det med nageltrång, om det inte blir bättre så klipper dom bort halva nageln.

Om det kommer kommer tillbaka ändå så får man i värsta fall ta bort nagelbandet på den sidan av nageln där den växer fel...

2011-02-12 @ 13:14:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0