a smile speaks a thousand words.



Nytt schema. Längre dagar. Nya klagomål. Ny huvudvärk.

JAG HAR IAF STUDIEDAG IMORGON. Det är vi görhappy för så vi gör nästan the happy happy dance på den va.
Jag försov mig imorse förresten. Typ, big time.  Somnade om efter väckarklockan. Smartass. Jag skulle gått tjugo i 7. Vaknade halv 7.    ....    .  
Hoppades på att jag kunde ligga kvar.. Typ hela dagen. MEN NÄE. Jag var duktig och masade mig upp. Gled ner för backarna i det FAKTISKT iskalla floda och hoppade på tåget, som sedan åkte tillbaka och vi fick alla knökas på ett annat.  MYYYSIGT. Och jag missade mitt fantastiska kaffe = grinig Elin.
Skolkade sista lektionen som fortsatte efter 4. SO NOT WORTH IT efter en dag utan mat säger jag bara.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0