åh du snygga varelse

Lanvin Tuxedo Jacket, Lanvin Tuxedo Trousers, Calvin Klein Shirt

Haha fy vad löjlig jag känner mig.
Blodprovet idag gick som på räls. Dock skakningarna innan. Gjorde faktiskt mindre ont idag! Wierd.. ? Det var tydligen en klump som hade bildats i röret..... Och då kunde de inte ta prover..? Eh. Jag förstår mig inte riktigt på det. Men verkade logiskt iaf. Dock lät det ju inte särskillt bra..? HAHA. tjockt? Ähvafan. Jag kan ju konstatera att det inte är något farligt jag håller på att undersöka med alla blodprov.. Skolsköterskan hade tagit stick i fingret på mig och lät mig gå till läkaren i och med att hon fick fram att jag hade lågt blodvärde.

Den snygga Andreas Wijk på bilden, ÅÅÅÅH sikken guldklimp. Jag SKA hålla ögonen öppna nästa termin på lindholmen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0