breaking up with god

  Jag har träröv just nu. Suttit på golvet alldeless för länge. Jisses. Idag ska jag iaf plugga.. Men först.. ÄTA! Magen kurrar.. Jag gjorde INGENTING igår. FÖrutom det jag skrev. Njöt. (dont missuppfatta) En inlämningsuppgift.. Och plugg till två prov. HEJJA HEJJA HEJJA. Min helg alltså.. Isolerad <3 Kanske en promenad senare? Fast jag vet ju redan nu att ni sitter och skakar på era hövven och säger. NÄÄÄ. Hon kommer bara sitta framför datorn..  FÖR NÄ! Nu ska jag klä på mig, sitter för tillfället i en tröja.., sätta mig i köket med Hygien-skiten, Livmedels..Kazaamet och matteboken. ÖNSKA MIG LYCKA TILL YOU GUYS.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0