jump!



Givande rubriker, huh?
Storasyster försökte tidigare lura med mig upp till Stockholm. Vårruset eller Tjejmilen..? ALLTSÅ betyder detta att jag ska betala för att springa. Jag vill bara informera er om att Elin blir andfådd när hon går upp för trappan. Kanske man kan typ... Åka på en osynlig cykel runt? Med en osynlig och ljudlös motor på..?

Nej, alltså okej. Detta är i September tror jag. Tror ni seriöst att jag kan klara att träna upp konditionen och klara mig runt? PUSH! Jag har inte tränat riktigt sen.... Augusti? Några sit-ups och armhävningar, promenader och gymnastiklektioner då och då men... Ja. Shit. Egentligen har jag väl ganska bra kondition när jag väl kommit igång med träningen. ÅÅÅH Elin, du har legat på latsidan allt för länge. Nu vill jag bara ha vår och sen drar jag ut i spåret!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0