sailing to nowhere



Bjud aldrig mig på wienebröd. Gissa vad vi fick tillverka i bageriet idag? Jo just det. Wienebröd. Har ni gjort det? Förjävligt. Fick ångest. Fat. Fat. Och ännu mer. Det var ju tur att detta inte äts lika ofta som kanelbullar. Ja. Det var jävligt tur. Herrejisses. Jag tror jag aldrig har sett så mycket.. JAJA. Men iaf.

Dagen har varit typ.. O-M-G vilket humör! Begav mig till skolan helt ensam, framsteg, och log som en jävla idiot där för mig själv.. Åh vad knasiga människor som rör sig ute innan åtta på morgonen! Random kille som harkla och vissla bakom mig på perrongen och världens goaste busschaffis!

Som sagt.. Det tar väl inte mycket för att göra mig nöjd! ;)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Haha ja , det är sjukt mycket fett i wienerbröd - men de är så gooooda!

2011-01-17 @ 20:02:34
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0