skinny girl



SÅ MÅNGA BROAAAAR JAG BRÄÄÄÄNT!!!

Alltså. Naj. Imorgon ska jag baka igen.. Få ont i ryggen igen.. Hoppas på en minst lika glad busschaffis! 
Plugg plugg till matte- och hygienprovet. GO GO GO. Här ska vi ligga i och veckan ska gå supersnabbt! Och kaffe kaffe på elevcaféet - ATT JAG INTE MÄRKT DET TIDIGARE. Här slösar jag 20 lappar på en kaffe på pressbyrån när jag kan få en kopp för 5. Typiskt såhär i efterhand. Mamma tyckte de va knas att jag inte upptäckt denna lycka på ett halvår. Seg får man lov att vara första året tycker jag..! :)

NU BÖRJAR TOP MODEL


Kommentarer
Postat av: Hörn

haHahaHA kaffenarkoman! :D

2011-01-18 @ 17:15:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0