you've done it again



Ni kanske undrar varför jag sitter på en dator.. Denna tiden på dygnet? Eller så gör ni inte det.. Jag berättar ändå!
Första lektionen började 8.50 - vilket är superb att ta 8.01 tåget. När jag kom ner till stationen är detta tåget inställt. Jaha. OFC. Det ska sedan gå ett tåg 8.16 - det beräknas vara vid min station 8.53. Klockan var då ~ 8
ALDRIG ATT JAG STÅR OCH VÄNTAR PÅ ETT TÅG I DENNA KYLAN I EN TIMMA. Som jag känner västraffik rätt, kommer vi åka riktigt, riktigt segt och kanske stå stilla mellan stationerna.
Jag gick hem. Nästa lektion börjar runt 11 eller något. Jag ska ta tåget 10.16. Uhhhh. Gå ner igen. LivsmedelskunskapsPROV, here i come. Nu ska jag plugga.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ta ett tåg tidigare.!

2011-01-28 @ 10:20:40
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0