nonsens

Vill du ligga med mig då?
Jävla låt sätter sig lika snabbt som myggorna på benet en sommarkväll. På tal om ryggskott så ska jag inte sitta här för länge. Svampbob som ba hej hej ska till patrik. OK. Deodorant och hurfan ska man tackla en barndomskärlek när man ser honom? Jag har inte gjort detta ännu men FAN kom jag och tänka på det för. Första koppen av det fucking kaffet imorse på evigheter, tror jag, så var det klumpar i mjölken. HEJDÅ 2 LITER MJÖLK. Jag hatar mjölk. Vet inte ens om det är två liter. Mamma ska iväg och köpa olja. Hoppas jag. Jag vill färga håret också. Jag har dock inga pengar kvar denna månaden. BAD GIRL.
Kan du inte se att jag klarar mig själv....!!!!! Jag behöver inte nån som dig.
Vafan ere för sångtexter? BIBAPULKOLOLOL!!! Pulka ungefär. Jag drömde att det snöade. Skyller allt på sandra sopm ville ha snö nu. Som hon sade. Igår. PÅ sin födelsedag. Möpp.
" din nuvarande medlemsnivå är Bas. Uppgradera till PRO för följande fördelar. "   - inga annonser på din blogg.
ööööÖÖÖöööÖH. Orkar inte.
The boys are back in town.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0