were are you now?

Tumblr_lm8pk7f0zr1qzcn8zo1_500_large27010334_ajzetukx_c_large
Kollar på tågresor och är snäppet ifrån att klicka in ett köp när jag kommer på att jag knappt har 100 spänn på kontot. Drömmer mig bort i en annan värld. Klär mig i för tunna kläder. Skriver till någon allt för ointressant person i hoppet att sluta känna mig ensam. Lyssnar på musik som jag inte lyssnat på över 4 år. Blir lite nostalgisk och söker upp gamla bekantskap. Erkänner för mig själv att jag är ensam. Kommer på mig själv att det bara är en dålig dag. Och ja. Det är väl just det det är idag. Jag behöver komma bort.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Du kan ju alltid åka hem till mig ;D Det är verkligen att komma bort hahah XD

2011-06-14 @ 23:02:43
Postat av: simone

sv: Tack så mycket Elin! :D

2011-06-15 @ 12:09:19
URL: http://simoneh.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0