men nån gång måste fördomen hinnas ikapp

Hehe köpte högtalare från brorsan, lööve it. Dock inte det faktum att jag kommer ha 200spänn kvar i november månad. Redan köpt hårfärg, telefonkort och högtalarna dådå. Och sandra ville bowla. Och jag med. Men åh dumma ekonomi.
Drack typ nada davinci kaffe imore och somnade på alla teoretiska lektioner. Verkligen somnade. Känns väl sådär va. Åh stackars lärare som jag hade två gånger idag, somnar alltid på hans lektioner på torsdagsmornar. Och nu på torsdagseftermiddagar också........................  Är jag en hemsk människa?
Drack kaffe innan jag drog hem så nu ska jag bannemig orka med en dusch och lite pluggeliplugg för de två proven imorgon.

Förresten bad jag Jennifer att lägga upp lite bilder så jag kan sno dessa och lägga upp på min blogg! På.. öh.. tisdagslektion.. Då vi lekte lite med marsipan. För det har jag väl aldrig gjort?!
TAGGA HÖSTLOV.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0