gammal sång


Kommit hem från kyrkan och skolan nu. Falska toner en del fick till alltså! xD
Men Jennie sopade ju fan banan! You go girl! Haha.
Jag älskar kyrkmusik, eller.. barnkörer? Åh det låter så mysigt.
Julen är snart här och jag är lycklig!




Jag mår iaf bättre nu och imorgon träffar jag Nils :D  Lär få många skratt, som alltid!
Ska få köpt mina julklappar som sagt!
Kvällen min tillbringas med min käre Ellinor och ett kök.
Vi ska baka julgodis är det nästan bestämt.
Och busringa folk <3 haha
Kommer bli awsome! Men först ska jag städa upp här hemma innan
mamma kommer hem. Och mitt rum, ser förjävligt ut.
Duttig flikka, haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0