sommar '

nu har jag kommit hem efter ytterligare en vecka ifrån min farmor.
städat och hatt mig. en heeeeel vecka. nästan lite sorgligt.  ><
men pengar fick jag iaf  (h'

nu är det redigt med sommar ute och i lööv it - förutom när man svettas som en gris.
jag åkte in med bussen från farmor till stan och sen fick jag springa till tåget för att hinna igår.
genomsvettig blev jag och min resväska vart inte den bästa. vackla och hade sig - sen vart jag tvungen
att dra ner min tunika för den åkte upp hela jävla tiden, och mitt bälte som åkte ner.
VARMT sen på tåget,  uuuuuuuu - och sen alla backar hem!  jbajblajedbIJD 

jag ska se till att köpa en ny bikini ocksååååå. så jag kan bada, snyggit xD
.. eller nåt.
jag vill se JC 
 
:(( 
peace!


 






 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0