bara för att sådär

att jag just nu vill - ha glass
att jag har - kladdkaka
att jag alltid sjunger - med i låtar
att jag lyssnar mycket på - alla andra
att jag funderar på - såpbubblor
att jag pratar - mycket och snabbt
att jag inte gillar – finnar, uäk!
att jag avskyr när folk - inte håller med mig!
att kärleken är – ganska saknad
att jag gillar – bra musik
att jag alltid kommer att – vara glad
att jag är förälskad i våren
att min mobiltelefon är – pank
att när jag vaknar på morgonen – ba nooo när det är skola :o
att innan jag går och lägger mig – tänker jag på morgondagen 
att idag har jag – "tränat" och ätit och bakat. ja juste! Min bror bad mig baka mockarutor, sagt och gjort!
att ikväll ska jag – duscha
att imorgon kommer jag – äta
att jag hoppas – att få hitta någonting att äta!
att jag verkligen vill - ha sommar och någon att pussa på.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0