BILDER?!


Jag är vakeeeeen! oh herremingud. Jag undrar vafan jag ska hitta på idag. Skola imorgon, åångest så in i tusan.
Solen skiner iaf, underbart!<3 Så ut får jag väl dra mig någongång. Sov typ elva timmar inatt, fyfasen vad jag behövde det, trots att mina sängkläder var hemma hos Ellinor.
Jag fick för mig att träna idag, hahaa....  FÅR VÄL SE VAD SOM HÄNDER MED DEN SAKEN!
Men fasen, typ bara nio veckor kvar till sommarlovet och BLA BLA BLA vad jag inte ska se ut såhär då.
Nepp! Träning får det bli idag. Om jag orkar, t.o.m dubbel! Hmm...  Men först blir det nog frukost. Fått i mig en kopp kaffe än så länge..
todays gonna be a good good day!!

lägg märke till att jag ändrade  tonight  till today :o
jisses vad busigt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0