HELG!

Ååh hejsan!
Inte haft någon tid att uppdatera någonting i och med virus och skit på datorn där hemma. '
Sitter just nu hemma hos Beatrice och Ellinor framför talang. WOHUUUUUU!!
PArteeeeeeey..
Nej, vi ska faktist iväg TIIIIDIGT tidigt imorgon bitti. Vi ska nämligen in till Göteborg
med 06:16 tåget, herremingud vad jag kommer vara trött!  Men det är ju faktist Idol och jag ska vara till stöd till Ellinor :)  Sen fick jag ju till och med min gamla barndomsvän Amanda! Så vi blir ett par.. Stycken :) 
Dessutom kanske jag ska träffa Nils efterååt :D  
 


Jag undrar hur fan jag ska klara mig med dessa sjungande skitungarna inatt, OCH IMORGON!
hallåååå :(((


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0