Humle´+??+ dumle.. dah


Fy tusan så mätt jag är!
Hade hemkunskap, åt en jävla massa knasigheter. Missade frukosten och var väl lite halvt snurrig där ett tag. Sedan kom jag hem och kokade nudlar och åt en macka. Nu sitter jag och trycker i mig en flaska påskmust.
Jag är såååååå hälsosam. 
Hehehehehehehheeheheh. 

Nu ska jag snart sätta igång med läxor från skolan, jippie. 
Varit en så jävla seg dag i skolan idag och jag är döööööödsterött iom att det är första dagen efter lovet.
Jag har tyvärr inga bilder jag kan ladda upp för jag sitter fortfarande med pappas.. eller klubbens dator?
Har inga bilder! Dock har jag förbryllat letat efter webcameran som egentligen ska finnas på datorn.. Hmmmmmmmmmm!!! 
Men iaf, läxor. 
Mums. 

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0