Dag 20 – Den här månaden




December då eller? Ööööh. Julstress? Längtan efter jullov och lite för mycket godis. Och det är först nu man fattar att det snart är ett helt nytt jävla år. Och döh. Det kändes fan som igår när jag Hanna Olivia och Ellinor stod där i backen då de smällde raketer och skrek.
Det har kommit allt för mycket snö? Väntar tills det blir lika mycket som förra julen. Jag vet fan inte vad jag ska skriva. December har gått så jävla snabbt och fan vad jag svär mycket idag då. Börjat umgås allt mer med Hanna. Dock kommit ifrån en del kompisar. Valt bort en del. Och fan vad mycket pepparkakor jag har ätit. Med ädelost på. Jag vågar inte väga mig denna månaden.
Kalendern visar att första helgen tillbringade jag hos farmor. Skolsköterskan skrämde upp mig precis innan andra helgen med beskedet om lågt blodtryck. JAG VET ATT DET INTE ÄR NÅGOT FARLIGT. Men haha.
Och nu? Efter alla fantastiska julklappar?
Jag väntar på att nästa år ska komma och ta mig med storm. HAHA.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0