dag 6 - min dag



Men ÅÅÅÅH. Jag har redan berättat om min dag :*
Men mer specifikt? Farmor kan vara rätt så jäkla jobbig ibland. Som igårkväll när vi tittade på teve. Postkodsmiljonären.. Vem vet mest.. På spåret.. Nyheterna.. 
Denna älskade dam sitter en meter ifrån teven med volym så att väggarna vibrerar så man ska behöva skrika till varandra om man nu skulle vara social. Oså ska hon alltid kommentera allting.

Sikken fin frisyr han har fått nu va!
HUR KUNDE HON INTE DEN FRÅGAN?!
TVÅ LIVLINOR PÅ SAMMA FRÅGA?! DEN SOM ÄR SÅ LÄTT?!
...Kunde du den frågan?

Jag älskar denna tanta. Missförstå mig inte. Alla har brister ;)

Jag träffade ju min brorsdotter idag igen. JAG DÖÖÖÖÖR VAD SÖT HON ÄÄÄÄÄÄR!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0