whalla


TJENNA WAAZZUUP ELLER VADÅ? :'D
    ah godmorgon änna.
jag drömde en hel fucked up dröm inatt. jag var typ med i någon sorts skräckfilm. och jag blev jagad! alla som har upplevt det i en dröm vet vad jag pratar om när jag säger att det verkligen är läskigt! så jävla verkligt också!
jag skyller på nils. MUAAAHAHHAHA.  jag ska jaga honom i drömmar någongång. trots att det inte var han.. HAN VAR JU FÖRKLADD IOFS! dumma dig.. :(  
jag avskyr förklädda saker, typ inbrottstjuvar. LIVRÄDD!
oså tänker man på det ännu mer och sen blir det bara värre och värre X'D  hemskt!

mmmhm. jag är sugen på apelsin. ska nog tugga i mig det sen. MUMS!
oså ska jag traska över hem till vera och hämta hemkunskapsboken, klantarsle som jag glömde boken i skolan! läxan ska vara klar imorgon, och tydligen mycket att skriva.. duktigt elin!

nu måste jag rusa!
babay!


Kommentarer
Postat av: nisse

Förlåt....

2010-02-07 @ 13:08:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0