BABBEL




MOhhhhhhhhh..

Fan vad jag är sliten och seg.. framförallt VARM!
Och vet ni?.. Jag badade igårkväll! Första gången i år!
Drog till alingsås och mötte upp Adam och gick längst vattnet tills vi hittade en lite skyggare badplats.
Där jag till slut haffade upp ett telefonnummer också!

Nanana.
Juste, iförrgår var vi på bio också! Adam, Jespas, Emelie och Dennis.
Adam och jag fick lite smått panik när vi stod där med allas biljetter och bioreklamen redan hade börjat och människorna inte var där! Men det ordnade ju sig.. ;)
Killers såg vi - fan va den gick.. snabbt?
Men lite söt var den ju iaf.. trots en action komedi typ.. ?
Lite  nawande  från publiken.

Efter att gått med bara ben resulterades det såklart till skav på insidan av låren.
Tufft att ha tjocka lår :o

OCH! Nu har jag typ varit vid banken också - bland snygga bankpersoner.... GAROWR
Synd att dom skulle behöva kolla på mitt pass. SER JU UT SOM EN BROTTSLING.

Dessutom är jag inte bra på att matcha ihop folk...
Bara så ni vet!

:$


Kommentarer
Postat av: Eskilsophia

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 14:58:39
URL: http://eskilsophia.blogfuture.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0