made it



baouw shicka baowooouw!
hade nationella i engelska idag efter fem timmars långt sovande.
O-M-G vad jag var nervös att somna mitt under allting.
men jag gjorde klart skiten och sista meningen blev lite speciell.. :p
nått i form med att jag trodde gud ville ha det på det viset och en " :) "
efteråt. LITE FIFFIG FÅR MAN VÄL VARA?!
jag var dessutom väldiiigt seg idag, så det får man väl leva med.
men det gick brao tror jag allt!
fick reda på vad jagv hade på nationella hörförståelsen också.
vg          HIGH FIVE! 
sedan har jag fixat det mesta i matten, känns gööööööttt. det blir bra! 
nu är det bara musiken kvar :o  heeeeelp!
och hemkunskapen förståss. och muntliga delen av engelskan.
och so provet..
yeah yeah.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0