vår?

Kollar på balklänningar och jag VET! det är typ evigeter dit men ändå!! (a)
och sen är det ju skolavslutning.. sluta på alléskolan blir nog det bästa jag gjort på länge!
kan knapps bärga mig!

låg i min säng hela dagen igår. exakt hela dagen, fram tills jag somnade om igen och vaknade till väckarklockan imorse. äh vafasen tänkte jag, en dag till går väl? ..  ja. 
 
jag låg där i solskenet, och ja! solen skiner faktist fint idag! och jag blir faster idag, hua!
utvecklingssamtal idag dessutom, mammsen får komma och hämta mig tycker jag. yeeeesss.
väntar på sms från synsam, (H) ska byta glas, wohuu. 
och ett annat sms som ska berätta för mig att mitt comviq kompis har gått ut, se där vettu.










den dagen förra året var nog första riktiga vårdagen.
allt som saknas nu är ju att snön bara ska försvinna.

nu fick jag smset om comviq!  -.-


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0