en sak i taget

Guess who's gonna get some tonight




Missade idol igår, var i partille..
MEN såg på tv4.se nyss.  
OCH GUUUUUD. Såg ni? Robin? Han med gitarren som spelade i ett band?!
Han stod bakom mig i kön! Eller.. Han var egentligen före mig.. Men sen.. VAR HAN BAKOM MIG.
Scary...      MEN! Erkänn han var bra!? Han spelade i kön och jag tror jag stirrade lite (läs mycket) för länge på honom..  


Ikväll bär det av till storebror som fyller 25.
Åker om en timma så NU ska jag bort härifrån!
Efter  " ta vad du vill " med andreas grega spelats klart i min spotify lista!


Kommentarer
Postat av: Bobbin

Frågan är ju vad fan du gjorde i idolkön :D

2010-09-11 @ 09:01:29
Postat av: Corneliusgabrielle

Great Site thanks

2011-04-21 @ 10:38:08
URL: http://corneliusgabrielle.blogstie.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0