JOOOOBBBIGT


Jag är helt slut. Jag har drömt jättemycket inatt!
Allt från kidnappning, mängder med mat och godis och självklart, en mystisk man!
Men kidnappningen.. FAAAAAAN vad jag var rädd. Var fler ungdomar som blev kidnappade..
En tjej försökte fly, sprang ifrån oss. Sedan kom en bil och körde på henne.
Vi var på en båt sedan.. tror jag.  " the last meal "  i en resturang.
Satt och pratade med dessa som kidnappade oss.
Berättade roligt hur förra personen dog och andra berättelser.. Alla skrattade.
HELT SJUKT.
Mitt hjärta dunkade hårt. Var helt andfådd när jag vaknade.
Sedan somnade jag om och drömde om massa mat...
Jag var hungrig.
Och en mystisk man dök plötsligt upp.
Brunett var han.. allt jag minns. 
 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0