hej hej klaginlägg

Nu sitter jag i skolan igen.. Torsdag med en GÖRSEG dag. Hej hej.. On top of that har jag råkat ut för en förkyldning som gjorde så jag stannade hemma igår. SYMPATIN BARA FLÖDAR NU KÄNNER JAG. Stop that.
Första glassen i solen idag, men det var nog inte lika bra då jag däckade på svenskan och failade totalt på engelskaprovet då allt jag tänkte på var att snyta mig.
Jag har några bilder som ligger hemma och väntar på att visas för er, men då pappa trollat bort internet igår - kom dessa inte upp. BLAME IT ON HIIIIIIIM (?).
Ville bara upptadera lite.
KRAM KRAM, hoppas inte ni blir sjuka nu.
<3


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: fasen va härligt:D

2011-04-14 @ 18:22:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0