kycklingnudlar

Jag går mest och väntar på att bli sjuk nu.. Umgås med sjuklingar 24/7. Mitt stackars försvar. Träningsvärk, myggbett, blåmärken och orakade ben. Heh. Sitter och käkar lunch med storebror tillsammans med varsin dator och en spökande radio.
Massms när jag missade tåget igår:
Nu är jag också pank. Köpte trosor och fika för mina sista pengar. Missade tåget. Tog en runda kring sjön förut iaf. Den blev två timmar lång. Fan hände? Skulle egentligen tagit spåret men det var typ avspärrat eller något. Sedan tog jag en omväg hem för de asfalterade. Är hungrig och ville bara dela med mig av smärtan hahaha. Nu ska jag in till stan för att krama på O och käka kärleksmums med några i klassen. Mmmm.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0