Jag vet att ni ser rakt in i mina näsborrar.. Men jag vet också att ni gillar det


En vecka kvar till lovet som sagt men här taggar vi på som tusan! Hanna och jag.. DÅ TUSAN SKA JAG FÅ KÖPA MIN FÖRSTA MANGO! Vi ska åka skridskor.. Ta steget att hälsa på randoms (herregud, önska oss lycka till)  och jag ska shoppa loss på monki! Och ofc. SOVA! Och självklart. BOJKOTTA ALLA HJÄRTANS DAG. Eller.. Ingen jäkla date med någon kille.. ISF MED HANNA! Fast det kanske blir med någon kille ändå..? Fast.. Vi ska ändå inte tänka att det är alla hjärtans OCH BLÖ BLÖ pars dag. För.. Fuck it. BLÄÄÄÄ!

Jag duschade förut och nu har min lugg korvat ihop sig. S T Ö R A N D E . S E
Inte som på bilden. Den är tagen.. Igårmorse!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0