speaking with the angel

Nej alltså. Fy bubblan. Jag är väl egentligen inte här.. Känns inte så. FANKEN läskigt dethär. Kallsvettig hela dagen är verkligen något att rekomendera att vara. Christoffers aukustiska spellista går på och har har fönstret öppet. Ryggen är HELKNAS och jag vill bara ha massage, massage OCH MASSAGE. 


NU HITTADADE JAG MIN FAVORITLÅT FÖR LÄNGESEDAN. Som jag har letat. Egentligen gillade jag väl bara texten och sjöng med medans tårarna vällde., YOU KNOW. Skiten ville inte komma upp som youtube sak, men det var iaf  "in your arms" med The last goodnight.
Nu snackar jag sommar och gyllende tider. Ibland måste man få drömma bort!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0