sex och sprit


Kan. Inte. Slita. Mig. Ifrån. Datorn.
Snart får jag säkert urinvägsinfektion. Sånt har jag hört ett flertal gånger. Jag är jämt kissenödig. Men det är bara för det är så tråkigt att kissa. Dripp dropp. Nu sitter jag sådär äckligt nära datorskärmen igen. Förbjudna frukten och jag har precis insett hur jävla sällskapssjuk jag egentligen är ibland.
Inatt lyssnar jag på Lars Winnerbäck och drömmer om att dra på en spelning tillsammans med en mysig typ. Drömmer lite för mycket kanske. Visst kan man inte bli en livsnjutare och faktiskt kunna livnära sig på det? Fast.. Jag vill. Åldersnoja? Vemfan hade de senast. Vi dör nästa år. Eller? Isf vill jag snarast ha en tidsmaskin.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0