attention!whore..

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Amanda
2. Personen du pratade I telefon med: Amanda
3. Du fick SMS av: Olof
4. Du kramade: Alma..?
IDAG
5. Kläder: Leggings, tunika och mysig tröja över
6. Bättre än igår: vene?
IMORGON
7. Är det: måndaaaaag
8. Planer: överleva!
9. Något tråkigt som händer imorgon: skolan..
FAVORIT
10. Nummer: 8 typ.
11. Färg: grönt
12. Årstid: vår och höst och vinter.. OCH SOMMAR
13. Saknar du någon?: ja
14. Humör för tillfället?: seg..
FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: försökte somna om..
16. Vad åt du sist?: glass och jordgubbsgojjs..
17. Vad irriterar du dig på?: att jag inte har någon jävla motivation till någonting.
18. Tror du på distansförållanden?: ja
19. Vem tänker du på just nu?: olof..
20. Tror du att personen tänker på dig med?: I HOPE SO ;D
21. Vart reste du sist?: göteborg, hehehehe
22. Vad gjorde du igår kväll?: spelade sällskapsspel med tha familla
23. Liknar du din mamma eller pappa?: på släktkalasen säger de pappa.
24. Ler du ofta?: hehe ah
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ser aldrig någon!
27. I vems säng sov du i igår natt?: min
28. Vilken färg har din tröja?: lite gråbrun, svart och vitSORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ne
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ne.. eller tills ögonen blir sådär torra och bleh att man nästan måste sova.
31. Gråter du när du skadar dig?: försöker hålla tillbaka haha
GLÄDJE
32. Är du en glad person?: det vill jag säga!
33. Vad gör dig glad?: skratt, pussar, bra musik
34. Önskar du att du var lyckligare?: jo kanske.
35. Är lycka överskattat?: nej!
36. Kan musik göra dig glad?: det skrev jag förut ;)
KÄRLEK 37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: ja!
40. Är du nöjd med det?: ja!
41. Är du kär?: jag tror det.. hehehe
HAT
42. Vem hatar du verkligen?: ingen
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: ahha JA
44. Är du en mobbare?: nej det hoppas jag verkligen inte.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja, NERD.
46. Har du blivit sviken någon gång?: jo..
SKOLAN
47. Gillar du skolan?: nej..?
48. Favoritämne?: kafeverksamhet
49. Värsta ämne: Matte, naturkunskap
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: det tror jag

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0