bara massa jävla text

Från förra året.
Sista lediga tisdagen, sedan börjar jag mina bageri b lektioner. Startade dagen med massa frukt och ett såntdär Blossom-12-minuters-träning-som-du-ska-göra-varje-dag-träning för att få smidiga muskler. Haha får väl se om det går vägen.
Sovmorgon är nog det bästa i hela världen. Även fast man inte sover så jäkla länge behöver man inte vakna till ett fult jävla alarm som jag.. behöver göra.. imorgon. Som alla andra. </3

Jag har lite svårt för naturkunskapen förresten. Världens segaste, mest oförstående lärare jag någonsin haft. Inte nog med det så vet alla att det är lite svårt att lära sig något man själv inte tror på. Det verkar bara inte logiskt de forskarna klurar ut. Eller så är det som Hanna sa till mig igår.  " för du vill helst bara leva i din egna lilla värld" Mmm, ja kanske. Men det kan man tydligen inte gå runt och tycka hela sitt liv..
Fick IG på naturkunskapsprovet också. Var det väntat? Typ..
NEJ NU SKA JAG GÖRA LUNCH IST FÖR ATT EMO:A MIG. Cut cut cucumber.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0