försent för kärlek ren som snö

MIN BLOGG ÄR SÅ JÄVLA TRÅKIG. Så läser man febbs som skriver likadant med tycker att nej den är väl grym FÖR HON KAN SKRIVA MED JÄTTESTORA BOKSTÄVER och bryr sig inte ett skit om någonting. Ganska avundsjuk på folk som kan tänka så. Eller kanske tänka alls.


Gick till skolan för ett prov, skrev väl på nästan alla frågor. Mestadels bara blöblöbööpp. Men ändå. Mötte upp grannen och fick med mig ett par djävuls hårspännen hem innan hemfärd efter en lunch och snart är mina pengar slut denna månaden. GÖTT.
Nu ska jag påbörja mitt arbete, en vecka försent, eftersom att min dator är död. SÅ FINT ATT JAG KOMMER PÅ DETTA NU. ::D:D:D:DD

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0