lediga dar och en jävla massa babbel

Somnade innan midnatt och vaknade halv tio. UNDERBAAART. Ätit de frysta hallonen jag köpte med mig påvägen hem igår. Inte ens kaffet har jag hunnit dricka innan jag kollade alla bloggar. Freak..
Olof och jag satte oss på stadsbiblioteket och skrev klart min naturkunskapsgrejsimojs igår, nu är det bara att plugga på tills nästa vecka! Tågen gick hyffsat bra igår förresten. Om ni undrade liksom.
Och ni har väl inte missat att det är kanelbullens dag idag va? Nej det tror jag inte.. Typ en av årets höjdpunkter.. ELLER. Tänkte plugga klart mitt arbete så det blir klart för en gångs SKULL och sedan ska jag BAKA. Försöka iaf. Mamma brukar alltid göra degen..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0